Aus Gründen. ;-)

Originally shared by Gerhard Torges

Aus Gründen. ;-)
http://cimddwc.net/2009/03/01/die-esoterische-bedeutung-von-unfaellen-1/

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen